poniedziałek, 6 lutego 2012

BROKAT NIE TAKI TANDETNY.

Na codzień nie zobaczycie u mnie brokatu , ale że kocham błyskotyki i jestem taką  sroczką nie przeszłam obojętnie obok szafy firmy ESSENCE. Co prawda poszukiwałam rozświetlacza pod oczy to jednak mój wzrok zatrzymał się na oto tym lakierze.

Nie mogłam pozostać obojętna na ten lakier , który z półki mówił do mnie "WEŹ MNIE".
Zakochałam się w nim od pierwszego werzenia. Aktualnie lakier ten zdobi moje końcówki i wygląda ślicznie.
Cena 9.9 w Douglasie, chyba tylko w tym sklepie Essence jest najlepiej zaopatrzone , bo szafy które są w Naturze mam wrażenie ,że sprzedają stare kolekcje :(
Lakier z Essence  idealnie nadaje się jako lakier samodzielny jednak pomalowany dwukrotnie ale równiez pięknie wygląda na jasnych pastelach.
Dlaczego taki lakier ? Zakochałam się w lakierze REVLON GALXY ale nigdzie znaleść go nie moge , raz widziałam go na allegro ale to nie to samo.



Wciąż jest moją miłością:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz