niedziela, 21 kwietnia 2013

Perfecta Cera Mieszana

Przedstawiam Wam krem, który jak na razie jest moim drugim ulubionym kremem do twarzy.
Testowałam go wraz z maseczką z tej samej serii.
A o kim mowa?
O
Perfecta 
Cera Mieszana


Krem zarówno dzień jak i na noc
Idealny dla cery problematycznej oraz z kłopotliwym "świeceniem" się cery w strefie T




 Moja opinia:

Cudowny nawilżający krem 
Bardzo dobrze matujący zaraz po nałożeniu go na twarz
Szybko się wchłania
Idealny pod makijaż
Efekt zmatowienia do 6 godzin
Bardzo ładny delikatny zapach
Niesamowicie wydajny mimo ,że stosowałam go tylko na dzień
Przyjemna lekka konsystencja.
To mój drugi polski krem , który jest numer jeden w mojej pielęgnacji.
POLECAM


Maseczka




Generalnie nie przepadam za maseczkami do twarzy ale zawsze ta w tubce wygrywa z tymi w saszetkach.
60 ml
Maseczka przypomina mi moje pierwsze drożdżowe maseczki z młodości :)
Bardzo przyjemna lekka konsystencja 
O typowym kosmetycznym zapachu

Moje wrażenia:
Cera gładka 
Odświeżona
Maseczka przetrzymana troszkę dłużej na buzi( producent sugeruje zmycie jej po 10 min) bardzo dobrze wpływa na drobne wypryski "uspokajając" je, co uważam za duży plus.
Niewątpliwie jest to jedyna z moich wielu maseczek które miałam w swojej pielęgnacji, której chcę używać.

POLECAM



2 komentarze: