środa, 25 grudnia 2013

BARWA KREM DO STÓP

Kochani dziś zapraszam Was kolejny kosmetyk, który testuję w ramach 3 etapu w konkursie na ambasadorkę firmy Barwa.


Krem do suchych stóp i pękających pięt

Informacje od producenta.
Jego zadaniem jest:
zmiękcza i regeneruje
zapobiega pękaniu naskórka.
Krem przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji i pięt.
Zawiera:
 ekstrakt z lnu, 
d-pantenol
witaminy A,E,F,H,P,B6, prowitamina B5.
Regularne stosowanie zapobiega  pękaniu skóry stóp, a stopy stają się miękkie i aksamitnie gładkie.

UWAGA
Polecany także do szorstkiej skóry kolan i łokci.
szczególnie polecany do suchej i szorstkiej skóry stóp do skłonności do pękających piet.
75 ml cena ok 6 zł.


Moja opinia.
Krem ma bardzo lekką, nie klejącą konsystencję o bardzo przyjemnym świeżym zapachu.
Łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania.
 Niewielka ilość wystarcza by posmarować całe stopy.
 Błyskawicznie się wchłania, tworzy delikatną cienką tłustą warstwę, która chroni nasze stopy.
Miejsca przesuszone szybko "regeneruje".
Ogromnym plusem dla mnie jest przede wszystkim fakt
1.szybkiego wchłonięcia po którym mogę bez problemu założyć skarpetki lub włożyć stopy do kapci, nie odczuwając efektu lepienia.
2.nie klejącej konsystencji
3.przyjemnego zapachu
4.idealnego wygładzenia stóp

Nie mam problemu z pękającymi stopami ale w okresie jesienno zimowym zauważyłam,że moje stopy szczególnie w okolicy właśnie pięt zaczęły się przesuszać. 
Ten krem zadziałał jak opatrunek.
Wcześniej używałam kremów do stóp bardzo tłustych, treściwych, które nie dawały mi takiego komfortu
jak ten krem.
Dużym zaskoczeniem jest dla mnie to że ten krem można stosować na kolana lub łokcie.
Ja pójdę o krok dalej i posmarowałam sobie moją  prawą kostkę u nogi, która nie widzieć czemu 
przesusza mi się
i okazało się
że i tym razem krem ten spisał się na medal.
To zasługa w/w witamin, które głęboko odżywiają , regenerują i zmiękczają naskórek,
 ekstrakt z lnu uelastycznia i wygładza skórę,
a d-pantenol  łagodzi i koi podrażnienia.
Przyznam Wam się,że do tej pory kremu do stóp używałam sporadycznie
ale tylko dlatego, 
że dawno nie trafiłam na tak dobrze wchłaniający oraz cudownie wygładzający.
Ten jest idealny na te zimowe wieczory dla naszych stóp.
Myślę, że regularne stosowanie oszczędzi mi dodatkowych wiosennych zabiegów moich stóp.
Polecam serdecznie.

Zapraszam na film :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz