wtorek, 10 grudnia 2013

Barwa

Moi Drodzy
Dawno nie było mnie na moim blogu i za każdym razem obiecuję sobie, że wrócę dosłownie za momencik.
Chciałabym Wam się dziś pochwalić moim udziałem w konkursie na Ambasadorkę firmy Barwa, w którym biorę udział i jestem już w trzecim etapie.
Z tym etapem związanych będzie  wiele ciekawych postów, na które już dziś was zapraszam.
Z tej również okazji dostałam przecudna paczkę, w same Mikołajki.
Jesteście ciekawe zawartości?
Nie byłabym sobą gdybym jej nie sfotografowała.
Oto ona:



 Wiele z tych dobroci trafi do moich blogujących koleżanek oraz dla Was ale o tym już niedługo.
Cudowną niespodzianką są 3 kosmetyki, których wcześniej nie widziałam i właśnie między innymi te kosmetyki wybiorę do testowania. Dostałam również cudowny turkusowy kalendarzyk, fikuśny zestaw pielęgnacyjny z myjkami, lusterkiem i masażerem oraz milusi ręczniczek.
Wszystkie kosmetyki bardzo ładnie pachną, jestem ich niesamowicie ciekawa.
Już raz miałam tą przyjemność testowania kosmetyków firmy Barwa ale było to już jakiś czas temu oraz raz udało mi się wygrać w konkursie halloweenowym.
Nie ukrywam, że lubię polskie firmy stąd ogromną przyjemnością jest dla mnie ponowne spotkanie z tą firmą.
Zapraszam Was już jutro na kolejny post. Przedstawię Wam kosmetyk , który jest znam już od dawna i skradł moje serce.
Do jutra Kochani.
Ola



2 komentarze:

  1. zurawinowy szampon bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Też bardzo lubię polskie firmy:):) Nigdy nie miałam żadnego kosmetyki Barwy a teraz już wiem, że z miłą chęcią się skuszę:) Czekam na inne posty i filmiki z kosmetykami:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń