niedziela, 2 marca 2014

Atkinsons

W raz z początkiem nowego roku zakupiłam dwie wody toaletowe  firmy Atkinsons.
Mimo wielu zapachów, które posiadam w swojej zapachowej kolekcji skusiłam się na zakup dwóch nowych zapachów właśnie tej firmy.


Na te zapachy trafiłam przez zwykłą babską ciekawość.
Jakiś czas temu w Shiny Boxie lub Glosyy Boxie był kupon rabatowym do sklepu BioPerla.
Z kuponu nie skorzystałam ale na stronie znalazłam właśnie te wody.
Wody toaletowe angielskiej firmy Atkinsons założonej w 1779 roku w Londynie.
Koszt tych wód to 29 zł za 100ml.
Na stronie przeczytałam że jest to seria limitowana dla kobiet.

Wybrałam zapach 
Blossom  Memories 
oraz
Vanilla Tales.
Mogę powiedzieć, że mimo iż nie znałam wcześniej te firmy z zapachami trafiłam wręcz idealnie z czym jak wiadomo bywa różnie nawet kupując zapachy w sklepach stacjonarnych.


Zapach Blossom Memories to delikatny zapach z konwalią, jaśminem, hiacyntami i ylang ylang z nutą piżma. 
Niesamowicie świeży, lekki moim zdaniem idealny na wiosnę i lato.
Mimo że w swoim zapachowym składzie ma kwiaty o dość intensywnych aromatach 
nie są duszące.

Zapach Vanilla Tales to delikatny zapach kwiatów oraz słodkiej wanilii.
Na wstępie powiem, że jestem jakąś zagorzałą fanką wanilii ale potrzebowałam czegoś"ciepłego" , kobiecego idealnego na jeszcze wtedy szare, zimowe dni.
Zapach okazał się strzałem w dziesiątkę.
Ciepły, kobiecy, idealnie otulający, rozbudzający zapach dla mnie.
Zapach idealny na dzień jak i na elegancki wieczór.
Myślę ,że nie jednemu Panu ten zapach spodobałby się na nie jednej damskiej skórze:)
Jest to jakoś przesadnie słodki zapach i tak jak w przypadku Blossom Memories nie jest zapachem duszącym.

A co o samym opakowaniu.
Jest bardzo eleganckie, idealne w swojej prostocie.
"Zwykła" prosta buteleczka z fikuśnym delikatnym korkiem.
Flakonik jest zrobiony z grubego, średnio ciężkiego szkła.
Za to jako flakon, z naprawdę ciekawym zapachem może stanowić ciekawą ozdobę na półce z zapachami.

PLUSY
Intensywny ale nie dominujący zapach tych wód nie powoduje u mnie bólu głowy, z czym mam nieraz problem .
Zapach utrzymuje się dobrych kilka godzin.

MINUSY raczej mały minusik.
Zbyt ciężki flakonik by nosić go w damskiej torebce, która jak wiadomo nigdy dna nie posiada,:)



Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz