piątek, 28 marca 2014

Beauty Lash serum do rzęs

Dziś chciałabym Wam zaprezentować BEAUTY LASH PRO serum stymulujące wzrost rzęs, którą już jakiś czas temu dostałam w prezencie.


Używam ją praktycznie od połowy lutego .






Tak moje rzęsy wyglądały w połowie lutego przed rozpoczęciem kuracji.




Używanie oraz aplikacja tego serum jest banalnie prosta.
Ja używałam ją każdego wieczora przed położeniem się spać.
Z racji tego, że zawsze przed zaśnięciem czytam w tym właśnie czasie nakładałam serum.
Serum nakładałam równo u nasady rzęs. 
Przez ten czas jak używam to serum tylko raz i to na samym początku odrobina tego serum dostała mi się do oka.
Mimo tego małego wypadku oko jakoś specjalnie mnie nie szczypało.
Zaznaczyć muszę również, że od momentu jak rozpoczęłam ta kuracje przy moim łóżku zagościło małe lusterko bez którego aplikacja tego serum może być utrudniona.
Podczas wszystkich tych dni jak stosowałam i wciąż stosuje to serum zauważyłam jednie 4 rzęsy które mi wypadły.
Wcześniej tych rzęs wypadało mi dużo więcej.
Nie wiem czy zdjęcia oddadzą idealnie to jak moje rzęsy wyglądały przed kuracją, ale na lewym oku przy zewnętrznemu kącikowi oka  moje rzęsy miały jakby mała przerwę , której po dotychczasowej kuracji nie zauważam co mnie ogromnie cieszy.


A tak moje rzęsy wyglądają 20 marca





A teraz trochę porównania :
lewa strona przed
prawa po


góra : przed
dół : po


To co ja zauważyłam to, że rzęsy są dłuższe. Czy gęstsze może troszkę.
Bardzo trudno zrobić sobie naprawdę dobre zdjęcie rzęs samemu stąd z góry przepraszam Was za jakość tych zdjęć.
Sami oceńcie jakie widać efekty po tym serum które używam ponad miesiąc.
Producent zaleca używanie go dwóch miesięcy więc może na bardziej spektakularne efekty trzeba mi jeszcze czekać.

Zobaczymy:)
Ja uważam,że nie jest tak źle jak na miesiąc z kawałkiem.
Z tego co się orientuję to serum można kupić w Hebe.

Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz