niedziela, 13 września 2015

Rossmann -49% - foto


Dziś wracam do promocji -49%, która zaczęła się z końcem kwietnia.
Wyjątkowo nie szalałam z zakupami i kupiłam tylko to co faktycznie używam na co dzień.












Cienie w kredce Wibo, które stosuję jako cień lub bazę pod cienie.
Uwielbiam je i stosuje niemal codziennie.



Ukochane dwa tusze do rzęs Lovley i Wibo.


 Te cienie chciałam kupić jak tylko pojawiły się w Rossmnnie. 
Cena regularna to ok 13 zł a na tej promocji 6 zł z kawałkiem.
Musiałam je kupić:)






 Preparat do usuwania skórek bardzo popularny i polecany.
Sally hansen.






 Tym razem skusiłam się tylko na dwa lakiery 
 czarny z Wibo i malinowy z Eveline.


Za namową koleżanki Gosi kupiłam również masełko do ust firmy Revlon w cudownym odcieniu 095.
Masełko jak dla mnie jest idealne:)








 Pierwszy raz skusiłam się na super trwały błyszczyk matowy z Lovley i muszę przyznać że na tak niszową firmę jest naprawdę bardzo dobry.





Poszukiwałam również konturówki do ust w odcieniu nude i tu zakup wyszedł średni. 
Oświetlenie w Rossmnnie każdy wie jakie jest i inaczej kolor wyglądał w sklepie a inaczej w świetle naturalnym. Kolor delikatnie wpada w brązowo rude tony.




Dla przypomnienia wrzucam filmiki z podsumowania promocji w Rossmannie.





Ola.

1 komentarz: