sobota, 26 stycznia 2013

DOBRO POWRACA.

Pamiętacie paczkę , którą dostałam od Ani w poranek Wigilijny?
Na pewno:)
Za tak wspaniałą paczkę jaką dostałam chciałam się Ani odwdzięczyć.
Wysłałam jej kilka drobnych drobiazgów , które jak się okazało również i Ani przypadły do gusty.
Ania przysłała mi zdjęcia zawartości mojej paczki i to jak jej zawartość zagościła w jej życiu.

Mydełko i Lawenda:)

      Dobroci kosmetyczne:) 
               

Biżu:)
 

Widokówki
 
Notesik:)


Broszki:)


Bransoletka z podkową NA SZCZĘŚCIE 
 

Puzderko robione przez moją uzdolnioną koleżankę również Anię:)



Kremik do rąk ORIFLAME

 Balsam oliwkowy do ust Ziaja:)


A na koniec mam dla Was list od Ani
Wciąż jestem pod ogromnym wrażeniem Ani i jej gestu , który skierowała do mnie.
To piękne móc spotkać na swojej drodze kogoś tak WYJĄTKOWEGO jak Ania :)


Aniu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz