poniedziałek, 28 stycznia 2013

Odc.1 Dobre Bo Polskie JOANNA

Na swoim kanale na Youtube oraz tu rozpoczynam serie DOBRE BO POLSKI
Dziś  swój cykl recenzji zaczynam od znanej na pewno każdemu firmy Joanna.
Każdy z Was na pewno w swojej pielęgnacji miał choć jeden kosmetyk tej firmy, która w ostatnim czasie w swojej bogatej już ofercie ma coraz to nowsze i ciekawsze kosmetyki.
Wybrałam dla Was 5 kosmetyków tej firmy i przetestowałam je dokładnie w ostatnim czasie.
Oto kosmetyki, o których będzie dziś mowa.
Peeling do ciała wygładzający z ekstraktem z oliwek 300ml.
Masło do ciała z mleczkiem z awokado i kompleksem witaminowym do skóry normalnej i odwodnionej 300ml
Żel peelingujący pod prysznic z zieloną herbata 300ml
Odżywka w sprayu Jedwab 150ml
Oliwka Sensual po goleniu z ekstraktem z rumianku 150 ml

Peeling 
Bardzo dobrze myjący
Drobinki mocno ścierające ale nie raniąc przy tym naszej skóry.
Gruboziarnisty 
Podczas mycia drobinki nie rozpuszczają co uważam za DUŻY plus.
Przyjemnie pachnie i jest bardzo wydajny
Przeznaczony do częstego stosowania.
Nie podrażnił mnie , nie wysuszył skóry.
Oceniam go na 5+


Masło
Mimo ,że nazywa się masłem ma raczej konsystencje mleczka co absolutnie mi nie przeszkadzało
Bardzo intensywny zapach z opakowania , który z zetknięciu się z moją skórą pachnie bardzo delikatnie i świeżo.
ładnie nawilża i bardzo szybko się wchłania
Bardzo wydajny
Oceniam go na 5


 Żel peelingujący
Przepiękny świeży zapach zielonej herbaty
Nie wysusza skóry i nie podrażnia jej 
Drobiki w tym żelu raczej"miziają" naszą skórę , peelingowaniem tego bym nie nazwała
co nie zmienia faktu ,że jest przyjemnym żelem
Oceniam go na 4+

Odżywką i Oliwka w sprayu

Odżywkę zakupiłam w pierwszych dniach października bo bardzo inwazyjnym farbowaniu włosów
Szukałam czegoś co pomoże mi rozczesać włosy
Zakup tej odżywki był strzałem w dziesiątkę
Idealnie ułatwia rozczesywanie
również nadaje się do włosów suchych i zniszczonych
Używam go od ok 3-4 miesięcy a zostało mi go jeszcze połowa
BARDZO WYDAJNY
Oceniam go na 5+


Oliwka łagodząca z ekstraktem z rumianku
Piękny zapach 
ładnie wygładza skórę
Zapomniałam co to podrażnienia po golarce lub depilatorze
BARDZO WYDAJNA
Oceniam na 5+


Jestem naprawdę zadowolona z tych kosmetyków.
Najbardziej ciekawa jestem nowego "dzieciątka" Joanny serii Arganowej do włosów, jeśli ją kupie to na pewno i o tych kosmetykach Wam napiszę.
A Wy jakie kosmetyki z Joanny polecacie?





3 komentarze: