poniedziałek, 30 grudnia 2013

BARWA 3 ETAP KONKURSU NA AMBASADORKĘ

Wszystko zaczęło się od olbrzymiej paczki, która dostałam od firmy Barwa na początku grudnia.


Pierwsze mydełko powędrowało do 2011Asienka
to link do jej kanału na Youtube





 Paczka dla Asi z mydełkiem i nie tylko gotowa do wysyłki:)

 W tym samym dniu kiedy wysyłałam paczkę dla Asi byłam w odwiedzinach u rodziców.
Zawiozłam mojej mamie krem do rąk firmy Barwa.
Mama jest fanką tych kremów.
Oczywiście był to krem oliwkowy. 
Moja mama kocha  kosmetyki o zapachu oliwkowym.
Kolejne mydełko powędrowało do Marty z kanału Kobieta z Książką
Tu zostawiam Wam link do Mart kanału
https://www.youtube.com/user/1109Mania/videos



 Kolejne dwa mydełka trafiły do Malwiny oraz Karoliny.


Z tego co wiem dziewczynom mydełka przypadły do gustu i są z nich zadowolone.
Mama kremem do rąk jest zachwycona.

1 komentarz:

  1. świetne
    ;)
    Obserwuję,lubię, komentuję - liczę na rewanż <33 - http://tutto-frutti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń