poniedziałek, 5 maja 2014

PRYSZNICOWE DENKO

Dziś zapraszam Was na zdenkowane kosmetyki pod prysznic.


 Kolejność nie jest przypadkowa:)



1. Luksja Creamy oliwka i aloes 
250ml 
Nawilżający żel pod prysznic.
Konsystencja kremowa, niesamowicie przyjemny świeży, czysty zapach.
Czy nawilża? Na pewno nie wysusza skóry a to ogromny plus.


2. Luksja Care pro enrich 
250ml
Połączenie kremowego mleczka pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała o właściwościach pielęgnacyjnych.
Mam go z gazety był jako dodatek i cieszę się, że kupiłam więcej niż jedną sztukę( tak na marginesie te gazety mam do dnia dzisiejszego :( )
 Jest to jeden z ciekawszych i naprawdę pielęgnujących żeli pod prysznic jaki ostatnio miałam.Mogłabym go nawet postawić na pierwszym miejscu.
Kremowa konsystencja, zapach bardzo delikatny z wyraźnym aromatem sezamu.





3. Dear Body Wild Scarlet
250ml
Żel do kąpieli o zapachu kwiatowo-owocowym,
Bardzo gęsty, konsystencja galaretki przez co był bardzo wydajny.
Zapach bardzo świeży, tropikalny i ELEGANCKI.
Mycie się nim było ogromna przyjemnością
Kosmetyki tej firmy można dostać w drogerii Hebe.





 4. Isana Ol dusche 
Olejek pod prysznic melon i gruszka 
300ml
Olejek?
Raczej żel z olejkiem.
Mimo to bardzo przyjemny w użyciu.
W żelu pływają malutkie kuleczki, domyślam się że jest to właśnie ten OLEJEK:)
Zapach dość średni .
Plus za nie wysuszanie skóry ( z żelami Isany bywa różnie)
Tani.



5. Yves Rocher
Jardins du Monde
Kremowy żel pod prysznic orzechy makadamia.
200ml
Będzie krótko !!!
Okropny mdły zapach.
Jeden z gorszych żeli pod prysznic jaki miałam.


A Wy znacie te żele?
Napiszcie jakie są wasze ulubione żele pod prysznic i co polecacie.
Już wkrótce DUŻE denko na moim kanale .
Zapraszam 

Ola.

3 komentarze:

  1. żele Isany chętnie kupuję, chyba nie miałam tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  2. olejek pod prysznic jest super :)

    http://emibloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń