niedziela, 1 czerwca 2014

LASHTONIIC odżywka stymulująca wzrost rzęs i brwi.


Dziś chciałabym Wam przedstawić odżywkę stymulującą wzrost rzęs i brwi.
 Osobiście stosowałam ją tylko na rzęsy.





 

 Stosowałam go z małymi przerwami ponad miesiąc tylko na rzęsy.

Zaczynałam z takimi rzęsami.


Stosowałam go tylko wieczorem.

Po jakimś czasie rzęsy wyglądały tak :



A tak wyglądają teraz :

Oko prawe : 


 Oko lewe :


PORÓWNANIE  

A co ja sądzę o produkcie:

 Lashtoniic jest naturalnym produktem stymulującym wzrost rzęs i NIE ZAWIERA on prostaglandyny.

Bardzo łatwy w użyciu : opakowanie jak tusz do rzęs.

Aplikator w formie silikonowego cienkiego pędzelka .

Zapach samego produkty jest ciężko wyczuwalny.

Odżywka ma 1,8 ml i mimo dość systematycznego używania jest jej jeszcze dość sporo.

Na początku nie widziałam żadnych efektów, natomiast po jakimś czasie rzęsy u samej nasady 

zaczęły robić się gęściejsze oraz grubsze.

W przypadku moich rzęs odżywką nieznacznie je wydłużyła .

Z grubości rzęs u nasady jestem bardzo zadowolona.

Przyznam się szczerze myślałam, że w moje ręce trafiło placebo do rzęs,

tym bardziej, że konsystencja tej odzywki jest wodnista.

Raz na samym początku używania jej odrobina dostała mi się do oka...

Wtedy wiedziałam, że nie mam do czynienia z "wodą".

Z czystym sumieniem mogę polecić tą odżywkę.

Z efektów jestem bardzo zadowolona tym bardziej że wcześniej używałam  innej i mimo że tamta kuracja była dużo dłuższa to nie byłam z niej aż tak zadowolona.

Ta odżywka znalazła się w moich kwietniowych ulubieńcach. 


Ja swoją odżywkę kupiłam tu:

http://urodaewa.pl/pl/odzywka-serum-do-rzes-brwi-lashtoniic.html

u bardzo zaufanego sprzedawcy.

Cena to 19,90 .

Polecam Wam tą odżywkę bardzo serdecznie. 

Napiszcie mi koniecznie jakie jest Wasze doświadczenie z odżywkami do rzęs.

Ola

 

1 komentarz:

  1. Kobieto kochana nominuje Cie do Liebster Blog Award : http://oczamimam.blogspot.com/2014/12/lba-wspolna-blogowiczow-zabawa.html

    OdpowiedzUsuń